Print

poniedziałek, 13 marca 2017

Szeroka Perspektywa Dublin zaprasza na Warsztaty z Agnieszką Puzio - Mapa Skarbów, Twoja pełnia talentów i możliwości - 24 Marca 2017 (piątek)






Mapa Skarbów  - Twoja pełnia talentów i możliwości...


Dziś zajmiemy się odkrywaniem Twoich indywidualnych talentów i możliwości, które są jak najcenniejsze skarby i narzędzia służące do rozkwitu życia w pełni harmonii i radości, zgodnie z własną naturą. 

Często zakopane głęboko w nas, odtrącone talenty i niewykorzystane możliwości, tlą się zamknięte w ciemności i powodują  uczucie, że czegoś nam brakuje, że nie żyjemy pełnią życia.

Gdy ja odnalazłam Mapę Skarbów,  moje skarby oraz klucze jak je otworzyć, byłam zdumiona nie tylko tym jak wielkie, pozytywne zmiany wywołało to w moim życiu, ale również tym gdzie jest to sekretne miejsce Mapy Skarbów!
Nie była to butelka w oceanie dla szczęśliwca, ani kufer z metalowymi zamkami dla poszukiwacza skarbów.

Zdradzę Wam mój Wielki Sekret... Mapą Skarbów jest Mapa Nieba!! Dostępna dla mnie, dla Ciebie, dla Niej i dla Niego :)
Na naszym spotkaniu, dostarczę Tobie informacje, notatki, zadania i sekretne klucze jak odczytywać mapę talentów i możliwości.


WAŻNE: 


Wydrukuj proszę chart na stronie www.astro.com (kliknij ->Horoscopes -> Natal chart -> wypełnij dane, dokładna godzina urodzenia jest bardzo ważna! Przynieś swoją mapę i długopis.

 Do zobaczenia ;)
 Agnieszka Puzio




Piątek, 24 marca 17 godz. 19.00
wstęp: 5 euro
Biblary - Polska Biblioteka w Dublinie,
5 Belvedere Place, Dublin 1

BYOB, czyli Bring Your Own Biscuits, przynieś swoje własne ciastka i podziel się z innymi :-)

rezerwacja: szerokaperspektywadublin@gmail.com
Ilość miejsc ograniczona, warsztaty mają charakter kameralny


Zapraszamy!
Martuśka, w imieniu Szerokiej Perspektywy Dublin

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz